måndag 10 februari 2014

Vinterkräksjukan...

...Är orsaken till att bloggen legat på sparlåga förra veckan. Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag har hunnit lyssna en hel del på Tony Bennett-boxen med 76 CD/DVD. Just nu är jag inne i skiva 63, en hyllning till Billie Holiday från mitten av 90-talet.

Det blir recensioner av nya skivor så snart jag har hunnit lyssna på dem. Nu är genomlyssningen/tittningen bara 10 skivor bort innan den är färdig av Bennet.

Fick flera intressanta skivor förra veckan men har inte ens hunnit öppna plasten på dem än.

Flera skrivjobb denna vecka är även på G! Tur i oturen att jag fick "kräkis" förra veckan då inget var inplanerat.

På söndag skall jag på en trevlig liten minisemester över dan till Skellefteå och se en storbandshyllning till The Rat Pack ihop med min bror. Kul!

Verkar bli en intensiv vecka minst.

Johan E. Skoglund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar